GELEN YORUMLAR... ( 27 ) |
(1) mert akıl 5/10/2008 NO: 2523
Yorum: ey baş örtüsününü gereksiz gören ahmaklar her asırda milyonlarca efredı bulunan ve şu ana kadar her asırda bütün müslümanlarda görülen baş örtüsünü hangi akılla arap külltürü diye yutturmaya çalışıyorsunuz nasılki bir asker savaşa kalkansız gittiğide düşmana karşı çaresiz ve savunmasız kalır işte öylede bir bayanın dışardaki binlerce maruz kalabileceği tehlikelerden ancak kalkanını giyerek kurtulabilir yani baş örtüsü ve müsbet olan giysisini giyerek onların kötü nazarından kurtulabilir bir bayan vitrinlere teşhir için bırakılan heykel değilki başkalarının nazarını üzerine toplasın bir koyunu kurtların içine sürüp kurtlardan ona karışmamasını beklemek nasıl ahmaklıksa bayanları yarı çıplak yaparak topluma dahil etmekte öyledir kendi karısını ve ya bacısını böyle yapanların yüzleri kararsın nasıl mahşerde milyonlarca müslümanın karşısına çıkacaklar iyice düşünsünler |
(2) Hasan Yılmaz 4/28/2008 NO: 2457
Yorum: Aydınlıktan, berraklıktan korkmayalım onlardan zarar gelmez. Karanlıktan korkalım. Adamlar çıkarları menfaaetleri için Dinide kullanıyor. Kuran'ı Kerimide. Uyanın millet deveyi hamuduyla götürüyorlar. Ülkede ne varsa sattılar ellerinde şimdilik birkaç yer kaldı.Onuda satmanın yolarını arıyorlar. Bizide türbanla, sarıkla, sırıkla meşgul edeceklerki işlerini rahat yapsınlar.Bir söz vardır "Ayı'dan post, Araptan dost olmaz" diye unutmamak lazım. Allah akıl vermiş fikir vermiş kullanmak lazım. Bu devirde nelerle uğraşıyoruz yazık hemde çok yazık. |
(3) çakıl bamya 4/26/2008 NO: 2450
Yorum: siz neyi savunuyosunuz Allah aşkına bize kurtuluş savaşında yardım eden manevi güç şimdi niye ırakta ki müslüman kardeşlerimize etmiyor. bir toplumun yazgısı ibadet ediş şekliyle ölçülmez,çanakkaleyi geçilmez yapan bir manevi güç varsa o da orada ki askerlerin kazanacaklaraına dair olan ınacları... bunu sen ilahi bir kaynakla açıklaya calsırsan ben de ıraktakıler ıman etmıyor mu?Allah kulları arasın da ayrılık güder mı?türban islam kültürnün bir getirisiidr Kur'an ı Kerim in değil.insanın dini kendisi ve Allahı arasındadır ve Allah bıze bir kitap gondermiştir. eger bu dini yaşamak ıstıyorsak kılavuzumuz Kur2an olmak durumunda kendini alim edenler deil.eğer acıp okursanız kitabı surda yaptıınız tartısmaların hiç birini yapmanıza gerek kalmaz,unutmayın gercek islam şekillere sıgmayacak kadar buyuktur onu turbanla ortmeye calışmak bu dine yapılacak en buyuk haksızlık olur kendiniz için bir iyiyk yapın dın adamlarını dınlemek yerıne ANLAYACAGINIZ bir dilde acın Kur'an ı okuyun.boylelıkle bırılerı sızı kandırıp turban ustunden oyunuza talıp olmasın.birilerinin Hz Muhammed ın sunnetlerıne dayandırarak yaptıgı yorumlara ınanmak cok yanlıs gerekcesını de hemen acıklayayım Hz Muhammed'e ait olduğu iddia edılen 2 mılyon a yakın hadıs var peygamberımızın resulluk hayatına sıgamayacak kadar cok konusmus olması gerekıyor.burda bir celışkı var bazı alım diye gecınenler peygamberımızın hadısleıne tarıh boyunca surelı eklentıler yapmıs demek oluyo du.gerıye tek bır kaynak kalıyor ıslam kulturnu değil de ıslamı ogrenmek için o da Kur'an ı Kerim açın okuyun |
(4) beytullah caymaz 4/23/2008 NO: 2431
Yorum: kardeşim bilen de yorum yapıyor bilmeyende hani bilene eyvallah ama bilmeyene ne oluyor.türban olmasaydı keşke diyor bir ahmağın teki fakat bilmiyorki bizi kurtuluş savaşında cephaneye erzak taşıyanlar ülkemizi savunan o mehmetçiklerimizin anneleri türbanlı değilmiydi.ya bir millet bu kadar mı çok kandırılır bir insanlık bu kadar mı uyutulur.atatürk görseydi diyor biri de.atatürkün arkasında türbanlılar yokmuydu yanındaki latife hanım sanki türbanlı değilmiydi ne biçim atatükçülük bu niye çarptırıyorsunuz istediğiniz gibi. |
(5) bence 3/19/2008 NO: 2247
Yorum: koymazsınız ama yinede yazacağım.Kur`an Evrenseldir.Bir kabileye gelmemiştir.İngilizcede gelebilirdi o zaman öyle ibadet yapardık.yorumcularınız enteresan bence TÜRK İSLAM kültürü tuaf geliyor onlara,hani 1.dünya harbinden sonra keşke sömürge olsaydık daha modern olurduk diyenlerin tounları sanırım. |
(6) okan yılmaz 3/10/2008 NO: 2181
Yorum: beyler bi atatürk sevdası tuturmuşunuz gidiyosunuz atatürkten önceki geçmişiniz neyin nesi bizim ecdadımız islamiyetin kılıncınıu kuşanıp dünyaya hükmetmiş lerdir hiçbir zaman din tartışma konusu olamaz bu dünyaya dinimizi yaşamaya geldik ve bunun için hesaba çekilecez akılınızı başınıza alın
bizi mahşerde ne atatürk nede cumhuriyet kurtaramaz ve başörtü bir dini emirdir ayetlerle beyan edilmiştir |
(7) A.C 3/9/2008 NO: 2179
Yorum: Soyadı Kara olan Kardeşim.Böyle yazıları,Cumhuriyetin değerlerini,senden benden daha iyi bilen Gazeteciler ve bilim adamları söylüyor bu yazıda.Yazar da fikrini katmadan konuşulanları teybe almış,bizlere yayımlıyor.Sen daha okuduğunu anla da öyle konuş e mi? Cumhuriyeti elinden almak üzere sinsilikler var.Atatürk çocuğu değil misin? Elnette savaşacaksın böylellerine karşı.Birinci vazifen bu.İstiklaline,Cumhuriyetine karşı çıkanlara karşı bu senin vazifen Ata bizlere böyle öğütledi.Sen,dedenin,babanın arkadaşının vasiyetine ihanet edip de olan bitenler o ölüyü üzecekse,sonunda her şeye kulağını tıkarsan o büyüklerin eza çekmez mi? Bu ezadan kurtulabilir misin? Her insan vicdan taşır.Elbet kurtulamazsın.İşte bunun gibi.Bu internette bahsi geçen ve tanımadığın o kunuşmacılardan gel de özür dile.Ata'ya karşı aldığın tavırdan,Cenabıhak belki seni affeder .Tamam mı sevgili kardeşim. |
(8) oğuz saygılı 3/9/2008 NO: 2178
Yorum: seyit kara bey böyle yazılardan pek hoşnut kalmadığın çok aşıkar bu cumhuriyet senin bildiğin kadar kolay kazanılmadığı için kolay harcanmmıyacaktır.tavsiyem bu gibi güzel yazıları elinden geldiği kadar çok okuki senin kafandakiler dağılsın |
(9) seyit kara 3/9/2008 NO: 2176
Yorum: M,Celenk, bilib bilmedigi herkonuda yaziyor.
bildigi birsey varsa onlari yazsin. bu millet artik, cumhuriyet,in gercek kurulusunu biliyor. Celenk,in yazilari sadece kendi kafasindakilere hükmediyor. genel topluma bilgi verenlere yer verme zamani artik gelmedimi? |
(10) EROL LEFTERELİ 3/9/2008 NO: 2175
Yorum: BUNLARIN DİNİ İMANI ALLAHI PEYGAMBERİ IKI ŞEY BİRİSİ PARA ÖTEKİDE UÇKURU GERİSİ PALAVRA |
(11) Gezgin 3/8/2008 NO: 2174
Yorum: Hikmet atay'a(orijinal ismini böyle yazdığı için aynen ben de öyle aldım)Kaç kere başından örtüyü aldıkları için ibadetini yapamadın?Senin gavurun Almanyasında ne işin var?Elli yıldır Türkler Almanya'da.Niçin hala Türkler yakılıyor?Niçin "Türken raus" deniliyor?Bu sorulara yanıt bulabilmen için Allah akıl fikri sana versin emi? |
(12) Yadigar 3/8/2008 NO: 2173
Yorum: Bizi türban denen kargaşaya itiyorlar,sonra da malı götürüyorlar.O mal,hep akıllarındaki 'OY'' dur.Sizde OY olmasın da,bak bakalım kapınıza bu kadar un çucvalları ile,kömür,çeker nohut torbaları ile gelirler miydi...Herkes ezbere konuşuyor. Anamın başörtüsü var.Niye der değil kimseye?! Anam,meydan meydan dolaşamaz şimdiki kuduruklar gibi.Gözteriş yapamaz,simge den anlamaz.Onu bunu bilmez.Ancak, 3 rekat namazını bilir.Onun bun arkasından hayır duası okur.O kadar.Sizi gidi zındıklar sizi.Bakalım bu millet ne zaman adam olur da sözlerinize kanmaz.Bakacağız,göreceğiz. |
(13) Fazıl 3/8/2008 NO: 2172
Yorum: HİKMET ATAY Kardeşim.Kazın ayağı öyle değil.Atatürke inanan bir avuç insanımız Çanakkaleyi geçilmez yaptı.Şu parti gelmeden evvel de ,bu partilerden evvel de kıyısından,ucundan din istismarı yapıyorlardı.Bu kadar hengame kopmuyordu neden? Bu parti bu yolla oy ticaretini resmileştirdi.Hem de alenen.Öyle demeğe getirdi ki: ''Kardeşim,bizim dinimiz bunları icabettiriyor.Böyle böyle yapıyorum ben.Sen de yapacaksın.Başka geçit yok.'' demeğe getiriyorlar. Sana ne benim Allahımdan kitabımdan değil mi? Her koyun kendi bacağından asılır.Yahu bel ki ben Yahudiyim,senin dininden bana ne? Belki ben dinsizim.San ne,ona ne buna ne? Benim yerime sen cehennemde yanar mısın bir kıyak yaparaktan? Yooo?! O halde ne diye zırlarsın oturduk yerde? Hı?! Seccaden varsa al koltuğunun altına. Sokaklarda gösteriş yap,kıl namazını.Ne bileyim,paran çoksa Cennetten arsa al.Töbeler töğbesi. Bir de en illetlisi olanı,Allahın adına konuşmaktır.'ŞİRK' diyorlar buna.Sen kimsin ki Allahın adına konuşursun.Benim Müslümanlığımı sorgularsın?!Hadi ordann be' Çekil de,önümüzü görelim. |
(14) Hikmet atay 3/7/2008 NO: 2169
Yorum: dinsiz bir toplumun ayakta kalabildiğini siz duydunuz mu.türban bir inanç tezahürüdür.bu kadar hafife alınması çok esef verici.ingilizler çanakkaleyi geçemeyince şöyle demişlerdi:bizi türklerin manevi gücü mağlup etti.çünkü onların atacak barutları bile yoktu. bu dinle alay eden gidişin sonu hiç de hayırlı değil.ALLAH hepinize akıl versin |
(15) bülent ocakcı 3/7/2008 NO: 2166
Yorum: kuranın en kutsal ayeti türbanla ilgiliymiş sanırım yoksa bu kadar kudurmusluk,bu kadar ülke huzuru bozucu söylemler,insanları kutuplaştırmalar olmazdı.
sanki kuran aleyhine bişeyler yapılıyorda kndini dindar diyen tüm yobazlar ayaklandı..birtek din elden gidiyor demedikleri kaldı.
yazıklar olsun..Atatürkümüzün ısıgını karartmak için durmadan oyunlar oynayan bu seriatcı yobazlar istediklerini asla elde edemeyeceklerdir. |
(16) Fazıl 3/6/2008 NO: 2165
Yorum: Her devirde s,yasiler ,dini alet ederler.Ve insanlar kanar,körü körüne.Ve türban havarisi kesilenlerle yazıklar oynanaıyor bu memlekette.Yazıklar olsun böyle siyassilere.Bunu,herks yapaıyor. |
(17) Tahir Ökte 3/6/2008 NO: 2164
Yorum: Bu işlerin sonu nereye varacak? Töbe töbe.Sanki türbanla doğduk.Milletin bitli saçaı ne kadar kıymetliymiş be yahu. |
(18) İshak Ertan 3/6/2008 NO: 2163
Yorum: Çaktırmadan simgeyi sokuşturmağa kalkıyorlar.Yemeyiz.Anamın başörtüüsü ne güne duruyor.Anam,sizlerden haysiyetli be bre |
(19) Selami Yazgan 3/6/2008 NO: 2162
Yorum: Herkes kendi dilinde ibadet etmeli.Arapçayı ezberle ezberle,git namazda oku. Arapçasını bilmeden okuduğun şey neyin nesidir? İçine siner mi? Bir yemek korlar önüne.İçin sinerse yersin afiyetle. Duanın manasını bilmiyorsan,Arap sözleriyle namazda yatar kalkarsan,amelelik edersin.Kuran dili imiş Arapça.Eh,ozaman da ki dil de arapçaydı.Ben kıçı boklu Arabın dilini öğrenmeğe mecbur muyum?Laf ola beri gele! |
(20) E.Şennur 3/5/2008 NO: 2161
Yorum: Çok derin mevzular.Bu Cumhuriyetin temelleri kanla irfanla atıldı.Kimselere yedirmezler..Sağlam ellerdeyiz. |
(21) Üzeyir Kaazan 3/5/2008 NO: 2160
Yorum: Valla bu tip zındıklar,insanı,dinind3en de spğutuyor.Zibidilerin eline kaldık.Üç renli ayrı başörtülüler bir arfaya gelip mesaj verebiliyorsa bu ülkede,koyver yakasını gitsin.Bir güm öyle bir ceza gelecek ki o nlara,deme gitsin..İlk önce insan ol.Sonra bu memleketi kurtarana dua et.Ondan sonra konuş.Ama önce insan ol.Herkes başörtüsü takıyor.Ülen saşlarınızın okkası kaça be!Berberlerde,kuaförlerde saçınızı kestiriyonuz.Yere düşenleri de poşete doldurup ,turşusunu da kuruyor musunuz?.Ülen Avradın saçı hem kısa.Aklı da kısa demek.Hey gidi hey. |
(22) Selami Haktan 3/5/2008 NO: 2159
Yorum: Gezgin Bey doğrusunu söylemiş.Analarımızın başı kapalıydı.Ama,saçı da gözüzkürdü.O zamanlar ortalıkta sizin dininize sahip çıkmağa namzet partiler yoktu.Ama,alttan alttan din istismarcılığı yapıyorlardı.,Şimdi belediye seçimleri var. Durumlarını pekiştirmek istiyorlar.Bu simgelikler çoğaldı.Bu iktidar çoğalttı mahsustan.Oy istemenin bir başka denenmiş yolu. Ama,din uğruna medeniyetin gerisine itilmek ne kadar dopru ve ne kadar acı?!Elin oğlu dağın tepesinde.Sense eteklerinde.Yazık oluyor memlekete.
Ama başımızda laik idareyi koruyacak ve kollayacak zinde kuvvetler var. BBaşım dik. |
(23) Gezgin 3/5/2008 NO: 2158
Yorum: Muzaffer Bey, önce bu konuyu bu köşede de dile getirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum.Üniversite hocaları doğru söylemişler.Bugün böyle yarın başka şey olabilir diye.Bakın PKKlı kadınlar terör örgütünü temsil eden üç ayrı renkte türbanla yanyana oturmaya başladılar.Hem terörle mücadele diyorsunuz,hem de teröre destek veren argümanları olanca güçle diretiyorsunuz.Dikkat edilirse dinin, bir ülkeyi yıkmak için kullanılmasının en güzel örneğini ülkemiz oluşturuyor.Buraya kadar okuyunca dine karşıymışız gibi bir hise kapılabilirsiniz.Hayır asla.Dinin menfaat için nasıl kullanıldığını anlatarak aslında dine hizmet ediyoruz.Büyük Atatürk devrimleri gerçekleştirmeden önce bütün İslam tarihini iyi irdelemiş, o kısacık hayatının içine binlerce kitap okumayı sığdırabilmiştir.Tarihte en sevdiği insanlardan birileri de peygamberimiz(sav)Hz.Muhammet ve padişahlardan Yavuz Sultan Selim'dir.Hatta bununla yetinmemiş, Dünya İslam tarihinde Kur-Anı Kerim'i Sahihi Buhari'den sonra ikinci kez olarak Elmalılı Muhammet Hamdi Yazır'a tefsir ettirmiştir.Devrimleri laiklik dahil ondan sonra yapmıştır.Aklımızı başımıza toplayalım.Benim yedi sülalem baş örtülü ve kasketli.Ama hepsi bir devlet dairesine girerken başlarını açarlar.Çünkü orası onların devletini temsil ediyor.Düşünebiliyor musunuz,başı kapalı,gözleri bile görünmeyen insanlar nasıl doktorluk yapabilir,nasıl polislik yapabilir,nasıl öğretmenlik yapabilir,nasıl hosteslik yapabilir,nasıl hakimlik yapabilir,fabrikada nasıl çalışabilir,nasıl spor yapabilir,nasıl,nasıl,nasıl?Burada hengame de söylemeyin.Konu açılınca inancı gereği diyeceksiniz.Nasıl diye sorunca kaçamak cevap vereceksiniz.Olmaz!İnanç bir bütündür.İşine gelince böyle,gelmeyince öyle olmaz. |
(24) Necip Akan 3/5/2008 NO: 2157
Yorum: Baksanıza öyleymiş.Arap kültürüymüş.Biz Arapları niye sevmeyiz? Bize kalleşlik yaptıklarından.Adam olsalardı, etrafına sahip çıkarlardı.Bize de yanaşırlardı.Din kardeşiymişiz.Hadi ordan bre!! |
(25) A Salim 3/4/2008 NO: 2155
Yorum: Bu baş örtüsü anamın başörtüsü olsa amenna. Kadıncıkları kandırdılar.Başınız örtün ve herkesi örtttürün.Bize oy verin. Dediler.Evlerine kömür şeker mercimek yolladılar.Bu mudur iktidar dedijleri? Vay benim başım vay.Yazık ki yazık. |
(26) Necip Kurtuluş 3/4/2008 NO: 2154
Yorum: Bu türban işi yaş.Olmasaydı kültürümüzde keşke.Kavgalar eksil olmaz.Bir oy için memleketin bahtı ile oynanıyor.Değer mi? Atatürk bu günleri görseydi,kahrından ölmezdi.Bu adamların tepesine birer yumruk indiriridi öyle vaya böyle. |
(27) Dr.Sadi Tuncer 3/4/2008 NO: 2153
Yorum: Profesörler konuşmuş.Kıssadan hisse alacak siyasilerimiz,kulaklarındaki pamuğu çıkarıp düşünmeli,ler.Desene bizim ana gayemiz zaten buydu.Yaptık oldu ve daha da olduracağız diyorlar. Amma,millet oldurmayacak! |